Céginformációk

  • Cégnév: N-U-R Neckermann-utazás Szolgáltató Kft.
  • Székhely: 1118, Budapest, Dayka Gábor utca 5.
  • Telefon: +36 (1) 309 5900
  • Call Center: +36 (1) 248 5888
  • E-mail:nur@neckermann.hu
  • Nyilvántartási szám: R00801/1999/1999
  • Pénzintézet: K & H Bank
  • Adószám: 10839058-2-43
  • Cégjegyzékszám: 01-09-263181

Neckermann Magyarország

1993-as megalakulása óta a N-U-R Neckermann-utazás Szolgáltató Kft. (továbbiakban: Neckermann Magyarország) a hazai turisztikai piac meghatározó szereplőjévé vált a szegmens valamennyi kategóriájában nyújtott magas színvonalú szolgáltatásainak, stabil pénzügyi háttérnek és a jól képzett, szakértő munkatársainak köszönhetően. A Neckermann Magyarország 21 saját és közel 400 franchise vagy partner irodával, valamint online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedve biztosítja szolgáltatásait az utazni vágyóknak.


N-U-R Neckermann-utazás Szolgáltató Kft. alapításkori vezetői, dr. Békefi Veronika és Hermányi Attila azóta is vezető beosztást töltenek be a vállalatnál, ezzel is erősítve a cég stabilitását és biztos szakmai alapjait. A megalapítás óta rajtuk kívül számos munkatárs már több, mint két évtizede erősíti a N-U-R Kft. csapatát és ezen idő alatt a vállalattal együtt fejlődtek. Az elmúlt több, mint két évtized alatt a cég kínálata folyamatosan bővült. Az első szezon úti céljait (Tunézia, Ciprus, Mallorca és Tenerife) folyamatosan újabbak követték. Ma már a „dinamikus csomagnak” köszönhetően az utasok a világ szinte bármely pontjára eljuthatnak a Neckermann Magyarországgal. A magyar piacon egyedülállóan széles kínálat magában foglalja a mediterrán és egzotikus repülős utakat, városlátogatásokat, szállásajánlatokat, hajóutakat, körutakat, belföldi utazásokat, síutakat, repülőjegyeket, utazási biztosítást és autóbérlési lehetőséget is. Az utazási piacon is egyre hangsúlyosabbá válik az online foglalás és tájékozódás lehetősége, éppen ezért a Neckermann Magyarország nagy hangsúlyt fektet weboldalának folyamatos fejlesztésére. A magyar vásárlóközönség változatosságát és szokásait figyelembe véve az online jelenlét mellett azonban még mindig fontos szerepet játszanak a nyomtatott kiadványok is, melyeket folyamatosan megújítanak az utasok minél élményszerűbb és pontosabb tájékoztatása céljából. A maximális ügyfélelégedettség és ügyfélélmény a legfontosabb prioritás a vállalatnál. Ezért számos beruházás, oktatás és fejlesztés van folyamatban úgy Magyarországon, mint az úti célokon is.


N-U-R Neckermann-utazás Szolgáltató Kft. az elmúlt esztendők folyamán a következő szakmai elismerésekben részesült

  • Az év utazási irodája: 2002.
  • Superbrands: 2004, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
  • Budapest Week – Best Travel Agency: 2004.
  • Utazás Kiállítás – a legszebb stand díja: 2006, 2010
  • Utazó Magazin – az év utazási irodája: 2007
  • 3Plusz Program – Megbízhatóság,E gészség és Biztonság az utazásban: 2009
  • Budapest Airport – Best Performing tour operator: 2009
  • Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban: 2010

A Neckermann Magyarország hosszú évek óta szerepel hazai cégek TOP 500-as mezőnyében. Ön is jól dönt, ha a Neckermann Magyarországgal utazik! Válassza Ön is a megbízhatóságot következő utazásához.

Válassza a Neckermann Magyarországot!

1993-2019 © N-U-R Neckermann-utazás Szolgáltató Kft. – minden jog fenntartva