Neckermann Service

"Jó kezekben, biztonságban a Neckermann-nal"

Ez a mottónk, amit szakképzett kollégáink világszerte képviselnek úti céljainkon. Célunk továbbra is, hogy utasaink elégedetten, tele élményekkel térjenek haza a nyaralásból. A Neckermann Utazás katalógusából választott szállodák esetében részint magyar nyelvű kollégáink képviselik cégünket, és állnak mindenben utasaink rendelkezésére.

  • Az utazási irodában - már az utazások lefoglalásakor - munkatársaink készséggel válaszolnak kérdéseire, és segítenek a legoptimálisabb ajánlat megtalálásában.
  • A nyaralóhelyre történő megérkezés után úti céljaink nagy részén magyar nyelvű helyi képviselőnk várja Önt a repülőtéren, hogy eligazítást adjon a transzferbusz helyéről.
  • Szállodáinkban megtalálják információs tábláinkat és mappáinkat, amelyek segítségével magyar nyelven a fontos tudnivalókat, időpontokat és helyi képviselőnk elérhetőségeit ismertetjük. Az SOS ügyeleti telefont a nap 24 órájában bekapcsolva tartjuk, így szükség esetén kollégánk bármikor elérhető.
  • A repülőtéren újra részint képviselőnk várja Önt, hogy a fontos tudnivalókat elmondja, és az esetlegesen felmerülő kérdésekben segítségére legyen. Utasaink megelégedése továbbra is mindennél fontosabb számunkra, reméljük, hogy ezt nemsokára Önnek is bebizonyíthatjuk

Connected Service

Nekünk, Neckermann Utazási irodánál első a megbízhatóság és biztonság. Szeretnénk, hogy csodálatos és gondtalan nyaralásban legyen része, ezért mi mindig ott vagyunk, ha segítségre van szüksége, magyar nyelvű kollegáink készséggel állnak rendelkezésére a nap 24 órájában. Ha helyi tippeket, információkat szeretne, esetleg segítségre van szüksége vagy tanácsokat szeretne, hogy felfedezhesse a környéket, mi 24 órában rendelkezésre állunk, így sosem vagyunk Öntől távol. Több desztináción van telepített magyar nyelvű képviselő, aki a katalógusban megjelent szállodákban személyesen is megtalálható egy-egy időpontban. A nemrég bevezetett Connected Service szolgáltatásunkkal azonban mindegy melyik szállodában tölti nyaralását, magyar nyelvű kollegánk készséggel segít Önnek a nap bármely percében.

Mit kínál a Connected Service?

  • 24 órás telefonos segítség magyar nyelven
  • Munkatársaink akár SMS-ben, E-mail-ben WhatsApp-on, Skype-on Facetime és Facebook-on keresztül is elérhetőek
  • Élőben chat-elhet munkatársainkkal
  • 24 órával indulás előtt a foglalási szám megadásával ellenőrizheti pontos kiállási idejét a transzferjáratának

A hazaúti transzfer időpontokat a következőképp kapják meg az utasok 24 órával indulás előtt:

  • A foglalásban megadott e-mail címre megy ki az értesítés a transzfer idejéről
  • A katalógusban található szállodák foglalása esetén a szállodában is megtalálják az információkat az eddigiek szerint.
  • Az utas saját maga megnézheti a Connected Service honlapján a hazaúti transzfer időpontját (lépéseket lásd itt)
  • A Connected Service magyar nyelven hívható kollegái is meg tudják adni a pontos időpontokat.

A Connected Service szolgáltatások elérhetőek, ha Ön:

  • ...Bulgáriában nyaral
  • ...Cipruson nyaral
  • ...Dominikai Köztársaságban nyaral
  • ...Egyiptomban nyaral
  • ...Észak-Adrián (Olaszországban) nyaral
  • ...Görögországban nyaral
  • ...Horvátorszában nyaral
  • ...Jamaikán nyaral
  • ...Máltán nyaral
  • ...Mexikóban nyaral
  • ...Portugáliában nyaral
  • ...Spanyolországban nyaral

Elérhetőségeink:

Helyi képviselet

Van-e a célországban telepített idegenvezető?

A legtöbb országban van kinti, telepített, magyar nyelvű képviselőnk. Részletes információkért keresse fel irodáinkat!

A kirándulások során van-e magyarnyelvű kísérő?

Amennyiben megfelelő számú magyar jelentkező van az adott kirándulásra, úgy elindulhat magyar nyelven is. Erről kint, a telepített idegenvezető tájékoztat.

Hogyan tájékozódhatunk a helyi fakultatív programokról?

Az első fogadóóra általában az érkezés napján, vagy az azt követő napon van. Vagy a fogadóóra alkalmával kérhetnek az utasok felvilágosítást, vagy a szállodában elhelyezett információs mappában találnak erre vonatkozó adatokat.

Hogyan léphetünk kapcsolatba az idegenvezetővel?

Az idegenvezető telefonszáma a szálloda recepcióján az információs pultnál/táblánál megtalálható. Ezen kívül a fogadóóra alkalmával szintén kapcsolatba léphetnek az utasok vele.