Neckermann Service

"Jó kezekben, biztonságban a Neckermann-nal"

Ez a mottónk, amit szakképzett kollégáink világszerte képviselnek úti céljainkon. Célunk továbbra is, hogy utasaink elégedetten, tele élményekkel térjenek haza a nyaralásból. A Neckermann Utazás katalógusából választott szállodák esetében részint magyar nyelvű kollégáink képviselik cégünket, és állnak mindenben utasaink rendelkezésére.

  • Az utazási irodában - már az utazások lefoglalásakor - munkatársaink készséggel válaszolnak kérdéseire, és segítenek a legoptimálisabb ajánlat megtalálásában.
  • A nyaralóhelyre történő megérkezés után úti céljaink nagy részén több nyelven beszélő (részint magyarul) helyi képviselőink fogadják Önöket a repülőtéren, hogy eligazítást adjanak a transzferbusz helyéről.
  • A szállodáink többségében megtalálják a Neckermann információs mappáinkat és/vagy tábláinkat, amelyek segítségével a fontos tudnivalókat, időpontokat és helyi képviselőink elérhetőségeit ismertetjük.
  • A „Let’s meet” információs találkozó az, amely alkalmával helyi képviselőnk köszönti Önöket. Információs találkozóink célja, hogy hasznos információkkal szolgáljunk a szálloda környékéről. Megismertetjük Önöket a helyi szokásokkal, praktikus tudnivalókkal, heti fakultatív programjainkkal és az autóbérlés aktuális lehetőségeivel. Azonban ez a szolgáltatásunk csak azokban a szállodákban érhető el, amelyeknél ezt a szálloda leírásában kifejezetten feltüntettük.

Connected Service

Maradjon kapcsolatban velünk! Segítünk Önnek!

A Neckermann Utazási iroda, mint a Thomas Cook csoport tagja, biztosítja vendégeinek a biztonságot és a minőségi szolgáltatást. Rugalmasak vagyunk, így bármikor kapcsolatba léphet velünk. Ha helyi tippeket, információkat szeretne, segítségre van szüksége vagy tanácsokat szeretne, hogy felfedezhesse a környéket vagy esetleg problémával kapcsolatban állunk rendelkezésére. Függetlenül attól, hogy helyi képviselőink bázishelye éppen az Ön szállodájában, vagy annak közelében található, kollégáink elérhetőek a nap 24 órájában, a hét minden napján. Testre szabott kapcsolati szolgáltatásainkkal a Connected Service-ben, mindannyian azon igyekszünk, hogy hozzájáruljunk nyaralásuk sikeréhez. Kollégáink készséggel nyújtanak segítséget - az Önnek leginkább megfelelő módon -, az alábbi elérhetőségek bármelyikén: Telefon, SMS, Email. Lépjen velünk kapcsolatba!

Mit kínál a Connected Service?

  • A hét minden napján, a nap bármely órájában (0-24) telefonos segítség (részint magyar nyelven)
  • Munkatársaink akár Telefon-on, SMS-ben és E-mail-ben is elérhetőek
  • Élőben WebChat-elhet munkatársainkkal
  • 48 órával a hazaindulását megelőzően, a hazautazás napjára érvényes transzfer időpontját meg tudja nézni, ellenőrizheti Online is.

A hazaúti transzfer időpontokat a következőképp kapják meg az utasok 24 órával indulás előtt:

  • A foglalásban megadott e-mail címre megy ki az értesítés a transzfer idejéről
  • A katalógusban található szállodák foglalása esetén a szállodában is megtalálják az információkat az eddigiek szerint.
  • Az utas saját maga megnézheti a Connected Service honlapján a hazaúti transzfer időpontját (lépéseket lásd itt)
  • A Connected Service magyar nyelven hívható kollegái is meg tudják adni a pontos időpontokat.

Elérhetőségeink:

Helyi képviselet

Van-e a célországban telepített idegenvezető?

A legtöbb országban van kinti, telepített, magyar nyelvű képviselőnk. Részletes információkért keresse fel irodáinkat!

A kirándulások során van-e magyarnyelvű kísérő?

Amennyiben megfelelő számú magyar jelentkező van az adott kirándulásra, úgy elindulhat magyar nyelven is. Erről kint, a telepített idegenvezető tájékoztat.

Hogyan tájékozódhatunk a helyi fakultatív programokról?

Az első fogadóóra általában az érkezés napján, vagy az azt követő napon van. Vagy a fogadóóra alkalmával kérhetnek az utasok felvilágosítást, vagy a szállodában elhelyezett információs mappában találnak erre vonatkozó adatokat.

Hogyan léphetünk kapcsolatba az idegenvezetővel?

Az idegenvezető telefonszáma a szálloda recepcióján az információs pultnál/táblánál megtalálható. Ezen kívül a fogadóóra alkalmával szintén kapcsolatba léphetnek az utasok vele.