Neckermann Service

"Jó kezekben, biztonságban a Neckermann-nal"

Ez a mottónk, amit szakképzett kollégáink világszerte képviselnek úti céljainkon. Célunk továbbra is, hogy utasaink elégedetten, tele élményekkel térjenek haza a nyaralásból. A Neckermann Utazás katalógusából választott szállodák esetében részint magyar nyelvű kollégáink képviselik cégünket, és állnak mindenben utasaink rendelkezésére.

  • Az utazási irodában - már az utazások lefoglalásakor - munkatársaink készséggel válaszolnak kérdéseire, és segítenek a legoptimálisabb ajánlat megtalálásában.
  • A nyaralóhelyre történő megérkezés után úti céljaink nagy részén több nyelven beszélő (részint magyarul) helyi képviselőink fogadják Önöket a repülőtéren, hogy eligazítást adjanak a transzferbusz helyéről.
  • A szállodáink többségében megtalálják a Neckermann információs mappáinkat és/vagy tábláinkat, amelyek segítségével a fontos tudnivalókat, időpontokat és helyi képviselőink elérhetőségeit ismertetjük.
  • A „Let’s meet” információs találkozó az, amely alkalmával helyi képviselőnk köszönti Önöket. Információs találkozóink célja, hogy hasznos információkkal szolgáljunk a szálloda környékéről. Megismertetjük Önöket a helyi szokásokkal, praktikus tudnivalókkal, heti fakultatív programjainkkal és az autóbérlés aktuális lehetőségeivel. Azonban ez a szolgáltatásunk csak azokban a szállodákban érhető el, amelyeknél ezt a szálloda leírásában kifejezetten feltüntettük.

Helyi képviselet

Van-e a célországban telepített idegenvezető?

A legtöbb országban van kinti, telepített, magyar nyelvű képviselőnk. Részletes információkért keresse fel irodáinkat!

A kirándulások során van-e magyarnyelvű kísérő?

Amennyiben megfelelő számú magyar jelentkező van az adott kirándulásra, úgy elindulhat magyar nyelven is. Erről kint, a telepített idegenvezető tájékoztat.

Hogyan tájékozódhatunk a helyi fakultatív programokról?

Az első fogadóóra általában az érkezés napján, vagy az azt követő napon van. Vagy a fogadóóra alkalmával kérhetnek az utasok felvilágosítást, vagy a szállodában elhelyezett információs mappában találnak erre vonatkozó adatokat.

Hogyan léphetünk kapcsolatba az idegenvezetővel?

Az idegenvezető telefonszáma a szálloda recepcióján az információs pultnál/táblánál megtalálható. Ezen kívül a fogadóóra alkalmával szintén kapcsolatba léphetnek az utasok vele.

1993-2019 © N-U-R Neckermann-utazás Szolgáltató Kft. – minden jog fenntartva