NUR TRAVEL Korlátolt Felelősségű Társaság információk
- Cégnév: NUR TRAVEL Utazás Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
- Székhely: 1118, Budapest, Hegyalja út 42.
- Call Center: +36 (30) 507 7399
- E-mail: cs@neckermann.hu Pénzintézet: K & H Bank
- Adószám: 13328478-2-43
- Cégjegyzékszám: 01-09-729669
Történetünk
1993-as megalakulását követően N-U-R Neckermann-utazás Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Neckermann, vagy N-U-R Kft.), mint az osztrák N-U-R Neckermann Reisen AG (későbbi nevén Thomas Cook Austria AG) leányvállalata, és a nemzetközi Neckermann cégcsoport (névváltozás után Thomas Cook cégcsoport) tagja hamarosan a hazai turisztikai piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, a szegmens valamennyi kategóriájában nyújtott magas színvonalú szolgáltatásainak, stabil pénzügyi hátterének és a jól képzett, szakértő munkatársainak köszönhetően.
A szilárd szakmai alapokat nemcsak az jelzi, hogy a N-U-R Kft. alapításkori vezetője, dr. Békefi Veronika a kezdetektől fogva és jelenleg is vezető szerepet tölt be a vállalatnál, hanem az is, hogy számos más munkatárs is már több, mint két évtizede erősíti a N-U-R Kft. állandóan fejlődő csapatát.
Az elmúlt több, mint 25 év alatt a cég kínálata folyamatosan bővült. Az első szezon úti céljait (Tunézia, Ciprus, Mallorca és Tenerife) újabbak követték. A magyar piacon szinte egyedülállóan szélessé fejlesztett kínálat kiterjedt a mediterrán és egzotikus repülős utakra, városlátogatásokra, szállásajánlatokra, hajóutakra, körutakra, belföldi utazásokra, síutakra, repülőjegyekre, utazási biztosításokra és autóbérlési lehetőségre is. A néhány éve kifejlesztett un. „dinamikus csomagnak” köszönhetően a világ szinte bármely pontja elérhetővé vált az utasok számára a Neckermann-nal.
A fejlődés egyik eleme volt, hogy 2004-ben a N-U-R Kft. a légi szállítással kapcsolatos kiegészítő tevékenységek végzésére megalapította leányvállalatát a Thomas Cook Air Korlátolt Felelősségű Társaságot (a továbbiakban: Thomas Cook Air Kft.).
Az utazási piacon is egyre hangsúlyosabbá vált az online foglalás és tájékozódás lehetősége, éppen ezért a N-U-R Kft. a weboldalának létrehozása óta mindig nagy hangsúlyt helyezett annak folyamatos fejlesztésére, és az ügyfelek pontos tájékoztatására.
A maximális ügyfél-elégedettség, és ügyfélélmény elérése kezdetektől fogva prioritást élvez a vállalatnál. Ennek érdekében a N-U-R Kft. az elmúlt több, mint 25 év alatt számos beruházást, oktatást és fejlesztést hajtott végre.
2019. év elején a N-U-R Kft. már 21 saját és közel 400 partner irodával, valamint online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedve biztosította szolgáltatásait az utazni vágyóknak.
2019. szeptember végén lényegében egyik napról a másikra addig elképzelhetetlen, a N-U-R Kft. fennálló működési feltételeit alapjaiban megváltoztató esemény történt: csődbe mentek és tevékenységüket megszüntették a Thomas Cook nemzetközi cégcsoport külföldi tagjai, ezen belül többek között felszámolás alá került a N-U-R Kft. osztrák anyavállalata, és a N-U-R Kft. osztrák anyavállalatának német tulajdonosa is.
Ez a váratlan helyzet a nehézségek sokasága között azzal is járt, hogy egyik napról a másikra megszűntek, illetve elérhetetlenné, működésképtelenné váltak a nemzetközi cégcsoport tagja, így a N-U-R Kft. által is mindaddig használt azon informatikai rendszerek, amelyek az egyes utazási szolgáltatások, ajánlatok adatait tartalmazták, illetve amelyek segítségével a foglalásokat le lehetett bonyolítani.
A N-U-R Kft-nek a 2019. szeptember végén a fentiek kapcsán kialakult komplex krízishelyzetet sikerült úgy kezelnie, hogy a már lefoglalt, részben már folyamatban is lévő utazások legnagyobb része változatlan, vagy részben módosult feltételekkel, a korábban megszokott színvonalon megvalósulhatott/megvalósulhat.
A N-U-R Kft. az alapjaiban megváltozott körülmények között, szinte egyedüliként talpon maradva a Thomas Cook nemzetközi cégcsoporton belül, néhány hét elteltével meg tudta tenni az első lépéseket az új utazások értékesítésének folytatása, pontosabban újrakezdése terén.
Az osztrák anyacég felszámolója a magyar leányvállalatát egy magyar befektető részére értékesítette, melyet követően 2019. december elején az új tulajdonos elhatározta a N-U-R Kft. és a Thomas Cook Air Kft. átszervezését. Ennek keretében több változásra került sor, melyek között a Thomas Cook Air Kft. cégneve NUR TRAVEL Utazás Szolgáltató Korlátolt Felelősség (a továbbiakban: NUR TRAVEL Kft.) cégnévre változott.
2020. januárjára a tevékenységi körök végzésének átszervezése lezárult. Ennek eredményeként az immár 100 %-ban magyar tulajdonban álló (dr. Békefi Veronika és dr. Szvoboda János) NUR TRAVEL Kft. és N-U-R Kft. („Neckermann Magyarország Cégcsoport”) által végzett tevékenységek az alábbiak szerint módosultak.
A N-U-R Kft. az utazásszervezői tevékenységét befejezte, ezt az illetékes Kormányhivatalba 2020. január 23. napján bejelentette, és a jövőben utazásközvetítéssel, valamint utazásszervezésnek nem minősülő utazási szolgáltatások értékesítésével foglalkozik. A N-U-R Kft. által 2020. január 23. napjáig megkötött, de csak ezt követően teljesítendő utazási szerződéseket a vonatkozó megállapodások értelmében NUR TRAVEL Kft. teljesíti a megrendelők/utazók felé.
A NUR TRAVEL Kft. 2019. december 20. napján felvételre került az utazásszervezők nyilvántartásába és a jövőben elsősorban utazásszervezéssel foglalkozik.
2020. május 18-ával a cégátszervezés teljes körűen lezárult. Ennek eredményeként az utazásközvetítői és az utazásszervezői tevékenységünk szervezeti elkülönítése megszűnt, értékesítési tevékenységünk a NUR TRAVEL Kft-hez került átcsoportosításra.
Elismerések
A Neckermann hosszú évek óta szerepel a hazai cégek TOP 500-as mezőnyében, és az elmúlt esztendők folyamán a következő szakmai elismerésekben részesült:
- Az év utazási irodája: 2002.
- Superbrands: 2004, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
- Budapest Week – Best Travel Agency: 2004.
- Utazás Kiállítás – a legszebb stand díja: 2006, 2010
- Utazó Magazin – az év utazási irodája: 2007
- 3Plusz Program – Megbízhatóság,E gészség és Biztonság az utazásban: 2009
- Budapest Airport – Best Performing tour operator: 2009
- Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban: 2010