A


Azonosítás, elérhetőség

Miért kell megadnom bizonyos adataimat?

Ügyfeleink adataira a következő okok miatt van szükségünk: Szolgáltatás megrendelése esetén a tájékoztatás lehetősége miatt van szükségünk az Ön elérhetőségeire. Ezért kérjük, mindig olyan elérhetőségeket adjon meg számunkra, amelyeken a kapcsolatfelvételt a leghatékonyabban, munkaidőben is képesek vagyunk megoldani. Megrendeléskor, az utazási szerződés megkötéséhez szükségünk van az ügyfél azonosításához szükséges adatokra. Ezek nélkül hivatalos szerződés nem köthető.

Mi alapján tudom azonosítani magam a Neckermann-nál?

A szokásos egyedi azonosítók mellett a Neckermann az adminisztráció során egyedi azonosítóként használja az ú.n. TN-számot (részvételi számot), amivel ügyfeleink számos esetben azonosíthatják magukat. Ezért kérjük, hogy ezt az azonosítót az utazást követően is őrizze meg! A Neckermann adatvédelmi nyilatkozatát itt olvashatja: Kattintson ide!


B


Biztonság, Utazási tanácsok (biztonsági vészhelyzet esetén szükséges tudnivalókat is beleértve)

Magyarország Külgazdasági és Külügyminisztériuma és Konzuli Szolgálata fontos tájékoztatást, és tanácsokat ad a külföldi utazásokhoz. Honlapján hasznos információk találhatók többek között az ott felsorolt országok biztonsági, közbiztonsági helyzetéről, a beutazási feltételekről, a közegészségügyi, egészségügyi helyzetről, valamint az adott ország egyéb tudnivalóiról. Továbbá gyakorlati tanácsokkal, és elérhetőségi adatokkal szolgál arra vonatkozóan is, hogy az esetleg felmerülő problémákkal hova lehet fordulni segítségért.

A Neckermann számára elsődleges fontosságú utasainak és munkatársainak biztonsága. Ezért azonnal megtesszük a szükséges intézkedéseket, ha tudomásunkra jut a biztonságot érintő változás.

A vonatkozó jogszabály az illetékes minisztériumra bízza annak megállapítását, és közzétételét, hogy mikor, mely úti célok tartoznak az un. I. kategóriába, azaz az „utazásra nem javasolt” országok, ill. térségek közé. Ebben a kérdésben ezért elsődleges forrásunk a szükséges szakértelemmel, információkkal, és hatáskörrel rendelkező Külgazdasági és Külügyminisztérium által mindenkor közzétett besorolás, amely a fenti honlapon szintén elérhető.

Amennyiben a Külgazdasági és Külügyminisztérium Konzuli Szolgálata egy adott desztinációt az utazásra nem javasolt úti célok közé sorol, akkor a Neckermann leállítja az utaztatást erre a célterületre, az ott tartózkodó utasai és munkatársai számára pedig megszervezi a hazautazást.

A Neckermann honlapján, itt összegyűjtöttük a Külgazdasági és Külügyminisztérium Konzuli Szolgálatának a leggyakoribb Neckermann úti célok országonkénti információs oldalait, melyeken rendszeresen aktualizált tájékoztatót talál keresett úti céljáról, illetve szerepeltetjük a Neckermann telefonszámát is, ahová további kérdéseivel fordulhat. Javasoljuk, hogy elutazás előtt figyelmesen olvassa el a kiválasztott úti célról szóló legfrissebb tájékoztatást. Az alábbi linkeken találja meg a leggyakoribb Neckermann úti célokra vonatkozóan a Külgazdasági és Külügyminisztérium országok szerinti tájékoztatóit.

Amennyiben a fentieken túl további információra van szüksége:

Biztosítás (utasbiztosítás)

Milyen biztosításokat lehet kötni a Neckermann utakhoz?

Az EUB (Európai Utazási Biztosító) biztosításait. A részvételi díjak nem tartalmazzák a Baleset-, betegség-, poggyászbiztosítást (BBP) és az útlemondási biztosítás díját sem. Az EUB Komplex biztosítási csomagja kedvezményes díjtételű BBP biztosítást és útlemondási biztosíts tartalmaz, ami a világ összes országára érvényes korhatár nélkül. TOP módozatú, kiemelkedően magas szolgáltatást nyújt.

Kötelező-e biztosítást kötni a Neckermann-nál?

A biztosítások megkötése nem kötelező, de nagyon ajánlott. Kérjük tájékozódjon a biztosítások hiányából származó kockázatokról!

Elegendő-e a bankkártyámhoz járó utasbiztosítás?

Nem elegendő, mert nincs benne útlemondási biztosítás.


F


Neckermann-nál foglalható utak, szolgáltatások:

  • Szállások belföldön, a panzióktól a wellness hotelekig
  • Síutak és nyaralások egyénileg és autóbusszal
  • Városlátogatások egyénileg és repülővel
  • Nyaralások repülővel
  • Kultúrális körutazások
  • Csoportos síelés
  • Nyelvtanfolyamok külföldön
  • Menetrendszerinti, charter és "fapados" repülőjegyek
  • Club Med szállodák
  • Thomas Cook szállodák
  • Hajóutak
  • Sportutak
  • Extra szolgáltatások (pl. parkoló, autóbérlés, repülőtéri váró foglalás stb.

H


Háziállat, utazás háziállattal

Lehet-e háziállatot vinni az utazásokra?

Amennyiben háziállatot is szeretne magával vinni, kérjük, a foglalás előtt egyeztesse az utazási irodával, hogy mely szállodákban van erre lehetőség. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben az adott szállodában ez megoldható, még ott sem mindig lehet a szálloda minden részére elvinni a háziállatot (pl. étterem).

Kell-e útiokmányokkal rendelkeznie utazáskor a háziállatomnak?

2004- ben útlevelet vezettek be a háziállatok számára, az utazás megkönnyítése céljából. A határokon fel kell mutatni a kutyák, macskák és vadászgörények számára kiállított egységes igazolványt, amelybe bevezették a veszettség elleni oltást, és a galandféreg ill. kullancs elleni kezelés tényét is (mikro-chippel vagy tetoválással is el lehet látni a házi kedvencet). Egyesült Királyságban, Írországban, Máltán és Svédországban azt is igazolni kell, hogy az oltás hatékony volt (oltási bizonyítvány, lehetőleg két nyelvű). A szükséges vizsgálatokat legalább 6 hónappal utazás előtt el kell végeztetni.

Milyen előzetes intézkedésekre lehet szükség?

Az állat összes meglévő papírjai (pl. útlevele, érvényes oltási bizonyítványa, törzskönyv, természetéből fakadóan póráz ill. szájkosár plusz megfelelő méretű utazóketrec stb.).


Ú


Útiokmányok

Milyen részei vannak a vouchernek (részvételi jegy)?

A részvételi jegy főbb tartalmai:

  • úti cél, szállás neve (cím, elérhetőség), utazás időpontja
  • a szolgáltatás, amire feljogosítja az igénybevevőjét

Utóbbiban kerül leírásra a szolgáltatás típusa (pl.: milyen szállodai szobát vesz igénybe (standard, superior stb.), és milyen funkciókkal rendelkezik (wc, fürdőszoba, légkondicionálás, balkon/terasz, tengerre néző stb.). Végezetül az igénybe vevők felsorolásszerű (egymás alá írt) nevei, illetve, hogy milyen ellátási formát vesznek igénybe.

Hogyan és mikor kapom meg a voucher-t?

Amennyiben az utazási időpont előtt 2-3 nappal még nem kapta kézhez a vouchert, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat.

Milyen szabályok érvényesek az útiokmányokkal kapcsolatban?

Aktuális beutazási feltételekről és útiokmányokkal kapcsolatos szabályzásokról kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon vagy keresse fel a célország nagykövetségét.

Vízum-információk

Aktuális vízumdíjakról kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, vagy keresse fel a célország nagykövetségét.

Gyorsított útlevél ügyintézés

Megfeledkezett útleveléről, de nem akar lemondani az utazásról?

Útleveléhez akár 24 órán belül, illetve 3 vagy 7 napon belül is hozzájuthat! 24 órás útlevél soron kívül, kizárólag a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán igényelhető. Útlevél 3 vagy 7 napon belül szintén soron kívül igényelhető a KEKKH Személyes Ügyfélszolgálatán, az ország valamennyi okmányirodai ügyfélszolgálatán, és a megújult Kormányablakokban. A szolgáltatás a normál eljárási díjon felül, pótdíj megfizetése mellett igényelhető.

További információért: Kattintson ide!

  • Kormányzati Ügyfélvonal: 1818 /Ingyenesen hívható szám/
  • KEKKH Személyes Ügyfélszolgálat: 1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.
  • Ügyfélfogadás: H-P: 8.00-20.00, SZ-V: 8.00-14.00